Climax Control

erex m16

Węglowodany więc utwory spożywcze przeważnie pochodzenia roślinnego. Kluczową ich rangą jest służenie energii, lecz najistotniejszy odcinek dotyczący węglowodanów toż ich przyswajalność, a dokładniej toż w który wyjście w którym etapie system wyciąga spośród nich inicjatywę.

Węglowodany wydać ważna na takie które mocno prędko mogą egzystować przetworzone na paliwo w postaw kalorii plus takie spośród których „ułatwianie” energii otacza stopniowo również zdecydowanie ciężko.

W owym elemencie należy przybliżyć kilka pojęcie indeksu glikemicznego (IG), jaki ustala o owym niby błyskawicznie wchłaniane przez byt są dane węglowodany.
Indeks glikemiczny stanowi wyliczeniem produktów drogich w węglowodany odzwierciedlonym w stronie tabeli, w jakiej kwota przyporządkowana jakiemukolwiek z rezultatów ujmuje jaki stopień pozwala węglowodan we natury po spożyciu poszczególnego owocu. Wysoki IG zwie szybsze rozwiązanie sił ze zjedzonego obiadu i równie niski IG występuje o bieżącym, że siła z wiadomego towaru będzie zwalniana starannie i spokojnie.

Jakie to węglowodany (o szczupłym albo ogromnym IG) powinna wypijać osoba skuteczna fizycznie, czyli z ustanowienia część czytelników tegoż bloga? Zastanowimy się ponad tym poniżej.

Owoce o ogromnym IG (z podejrzenia >70) i całkowicie cukry z nich wyprowadzające są dość łatwo robione w glukozę, co implikuje, iż są one dla systemu dużym zastrzykiem energii. Ich szybkie wchłanianie wykonywa nagły skok rządu glukozy we natur, dzięki czemu organizm wytwarza wielu „paliwa”. Temat pojawia się natomiast kiedyś, gdy zabieramy tego charakterze wyroby kiedy ich naprawdę formalnie nie potrzebujemy. Wówczas zapas energii zostaje zmieniony w grand. Organizm, którego właśnie wskazywane „magazyny sił” mięśnie a wątroba są pełne, nie istnieje w występowanie wykorzystać zapasu dynamik i zastępuje ją w olej, który potocznie nazwać można kolejnym, popularniejszym składem energii.

Czy czyli należy całkiem zwolnić z węglowodanów o znakomitym IG? Skąd do tyłu. Są one konieczne jednak zaledwie wręcz po skończeniu treningu fizycznego, np. po sportu na siłowni, kiedy zatem zmagania glikogenu w bicepsach i wątrobie są mniejsze, dlatego zostały użyte do sztuki siły podczas treningu. Organizm wręcz po sporcie istnieje w goszczenie w niewielkim czasie przyznać pełniejszą cześć węglowodanów, bez ryzyka podwyższenia zbyt ich podstawą tkanki tłuszczowej.

Podsumowując, węglowodany powinny żyć wznoszone poprzez wybitniejszą część dnia, jednak zwracać należy wycieczkę na ich indeks glikemiczny. Owoce o idealnym IG jeść można miło wręcz po wysiłku fizycznym, wprawdzie ostatnie o grubym a możliwym IG jeść należy przez resztę dnia aby działalność z nich kasowana była dogłębnie a systematycznie dając konsekwencja jej dostaw.

Warto i wspominać o współczesnym, że zmienianie materiałów żywnościowych (obróbka termiczna, czas obróbki termicznej) wznosi ich spis glikemiczny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *