Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem wpływającym na potencję jest odpowiednie jedzenie. Dobra dieta jest w stanie wpłynąć na nie tylko poziom potencji, lecz także płodność. Zwróćmy na początku uwagę na to, co tracimy podczas wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wtedy do całkiem poważnych niedoborów selenu. Możemy go unormować spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny bardzo ważny biopierwiastek naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten natomiast jest odpowiedzialny za sprawność seksualną. W czasie nadużywania alkoholu czy palenia papierosów spada poziom cynku, lecz można go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, niektóre ryby, mięso, żółtka jaj czy ostrygi.
Szalenie ważnym elementem jest również arginina, która stanowi osiemdziesiąt procent spermy. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy i wydłuża czas życia plemników. Składnik tadalis ten uczestniczy także w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne poddają się powiększeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich produktach jak czekolada, mięso wołowe, nerkowce, makrela, orzechy, słonecznik czy indyk.
Trzeba zwrócić także uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, która ma wpływ na poprawne wytwarzanie hormonów. Jeżeli pragniemy unormować jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie tani cialis

Leave a Comment

Filed under problemy z potencją

Comments are closed.